כיצד מייצרים הצלחה ברשתות החברתיות?

שתפו את הפוסט בסושיאל

"כישרון זה לא רק היכולת לרוץ, אלא היכולת להתמיד" אסתר רוט-שחמורוב
כל ספורטאי מתחיל, יודע שהצלחה מגיעה מדבר אחד- עקביות באימונים.
הדבר נכון שבעתיים לשיווק ברשתות החברתיות.
עקביות היא הבסיס להצלחה. כדי שקהל המטרה יכיר, יעקוב ויתרגל למותג, המותג חייב להיות עקבי. עקביות תבטיח גידול במעורבות והגעה לקהלים נכונים ומדויקים. העקביות צריכה להיות שזורה כחוט השני- בסוג התוכן, בטון והסגנון, בעיצוב, בתדירות הפרסום.
קל זה לא. זה דורש זמן, חשיבה, אנרגיה ויצירתיות.
ויותר מכל, כדי להיות עקביים צריך להיות מסודרים ומתוכננים.
כמה טיפים מנצחים לניהול נכון ועקבי של תכני השיווק במדיה החברתית:

  1. החליטו מראש על תדירות הפרסום שלכם. האם נכון לכם לפרסם פוסט ביום? אולי פעם בשבוע? הכי חשוב זה לקבל החלטה שתוכלו לעמוד בה ולבצע בעקביות.
  2. החליטו מראש מה אתם עומדים לפרסם. האסטרטגיה הנכונה ביותר היא לתכנן מראש את תכני הפרסום. שבו, תרשמו על דף מגוון רעיונות, ותכננו את התוכן שלכם על סמך הרעיונות האלה.
  3. תבנו גאנט תוכן. גאנט תוכן יעזור לכם לארגן את כל התכנים שלכם ולפרסם באופן עקבי. זה יכול להיות ביומן פיזי, בגוגל שיטס , בוורד או באקסל. מה שעובד לכם. בגאנט תשבצו ימים מעניינים ותראו איך אפשר לייצר תוכן סביבם. ממליצה להשתמש באתר הזה: מעבר ללינק
  4. תזמנו את הפוסטים שלכם. זה הטיפ המנצח לעקביות. אחרי שהכנתם את הפוסטים העתידיים שלכם, תתזמנו אותם. אני משתמשת בקריאייטור סטודיו ומתזמנת את הפוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם בעזרתו. למידע נוסף: מעבר ללינק
  5. תובנות, תובנות, תובנות. עשו לכם מנהג לעבור על הפוסטים שכבר עלו בעמוד שלכם ובדקו- מה עבד יותר? מה עבד פחות? ברמת התוכן, התמונה, הימים והשעות. משם תוכלו לשכלל את הפוסטים העתידיים שלכם.

רוצים להתקדם איתי?