על המונח Native advertising שמעתם?

שתפו את הפוסט בסושיאל

הצרכן הממוצע מוצף באלפי מסרים פרסומיים מידי יום ויומו. ישנה תופעה המכונה "עיוורון באנרים"- כשאנחנו קוראים משהו שמעניין אותנו אנחנו לא שמים לב לבאנרים הפרסומיים, המוח שלנו למד להתעלם מהם. מכאן התפתחו מודעות הנייטיב- מודעות שתואמות ל"LOOK&FEEL" של פורמט המדיה בו הן נמצאות. בניגוד לבאנר, מודעות הנייטיב נראות כחלק טבעי ברצף הדף, הן משתלבות ולא מפריעות.

טאבולה ואאוטבריין, הן שתי פלטפורמות קידום באמצעות המלצות תוכן הנמצאות באלפי אתרים בישראל החל מהגדולים ביותר (YNET, וואלה, מאקו, הארץ, ישראל היום, מעריב) וכלה באתרי נישה קטנים.

מכירים את זה שאתם גולשים באתר כלשהו וקוראים כתבה מעניינת ובסוף רשום לכם " עוד כתבות שיעניינו אותך" או "מרחבי הרשת" ? כל מה שמופיע אחר כך אלו מודעות של מפרסמים, שמציעים לגולש הצעה מסחרית כלשהי או מקדמים את המותג שלהם באמצעות תוכן רלוונטי ומעניין

איך טאבולה ואאוטבריין יודעות מה להציג ולמי?

המערכות החכמות סורקות את נתוני הגולשים ואוספות מידע רב. הן יודעות לזהות את הרגלי הגלישה ותחומי העניין, להפיק סטטיסטיקות רלוונטיות ולייצר מהן המלצות תוכן. גבר בן 50+, שמתעניין בספורט וברכבים יראה המלצות תוכן אחרות מאישה בת 30+ שמתעניינת בפיזיקה ואופנת עילית.

האם העסק שלכם מתאים לפרסום בטאבולה או אאוטבריין?

 

מוזמנים ליצור קשר ואתן לכם את המידע הרלוונטי!

רוצים להתקדם איתי?