למה חשוב להקשיב ללקוחות שלכם?

שתפו את הפוסט בסושיאל

למה חשוב להקשיב ללקוחות שלכם ומה הקשר לפיסטוק?!

כולנו שמענו על טירוף הקראנץ' פיסטוק (תקציר מהיר למי שלא-העלו בקבוצה גדולה בשם "רעבים ברעבך" דרישה למוצרים עם פיסטוק והדמיות בפוטושופ,
ונסטלה החליטו לייצר שלגון כזה וזה להיט היסטרי)

כמנהלת שיווק במיקור חוץ, פעמים רבות חלק מהתהליך האסטרטגי שאני מובילה
מכיל תובנות שעולות משיחות עם לקוחות.

למה חשוב מאוד להקשיב ללקוחות שלכם?

5 סיבות: 

♣ הקשבה ללקוחות מעניקה משוב בעל ערך
העובדים "בקו החזית" הם בדרך כלל הראשונים לשמוע מלקוחות, בין אם זה תלונות או הערות חיוביות.
חשוב להקשיב לעובדים בחזית, מכיוון שזו הדרך להקשיב בעקיפין ללקוחות שלך ולקבל נתונים.

♣ הקשבה ללקוחות עוזרת לך להבין את המוצר שלך טוב יותר
במובן מסוים, הלקוחות הם בקרת איכות. אם תקשיבו ללקוחות, אתם עשויים ללמוד פרטים מפתיעים על המוצרים, השירותים והעסק שלכם באופן כללי.
אתם יכולים אפילו לאמוד את הביקוש למוצרים פוטנציאליים .

♣ הקשבה משפרת את נאמנות ושימור הלקוחות
רכישת לקוח חדש יקרה פי 5 עד 25 משימור לקוח קיים!
כדי להשאיר את את הלקוחות שלכם מרוצים, תתחילו לשים לב למה שהם אומרים.
אם הלקוחות לא מאמינים שאתם מתאמצים לנסות להבין אותם, הם יהפכו חסרי עניין בשירותים שלכם.

♣ הקשבה יוצרת שגרירי מותג
בהמשך לנקודה הקודמת, הקשבה ללקוחות גורמת להם להיות בטוחים יותר במוצר ובשירותים שלך.
כשמישהו עושה מעל ומעבר בשירות, אנחנו רוצים לחלוק את הרגע הזה עם החברים שלנו.
49% מהלקוחות שחוו חווית לקוח חיובית אומרים שהם ישתפו אותה במדיה החברתית או יפרסמו ביקורת חיובית באינטרנט.

♣ שימור עובדים
אם נחזור לנקודה הראשונה שלנו, המלצנו לכם להתחיל להקשיב יותר לעובדי הקו הקדמי שיש להם קו ישיר של תקשורת עם הלקוחות.
זה צעד ראשון טוב. זה כבר יגרום לעובדים שלך להרגיש שיש תרבות של הקשבה בארגון. בחברות המספקות חווית לקוח מעולה יש גם חווית עובדים טובה יותר.
בדיוק כמו לקוחות, העובדים יכולים להיות שגרירי המותג שלך.

מקור: www.qminder.com

רוצים להתקדם איתי?